dimecres, 29 d’abril del 2009

PERIODISME ??? VERGONYA ALIENA.

Foto: Philippe Desmazes

Tinc diversos temes importants, sobre els que vull donar la meva opinió, però vull fer-ho amb més dades, amb més informació, com la grip "porcina", aquesta que diuen que va començar a Mèxic. Ho faré aviat. O de la marxa de Rosa Aguilar d'Izquierda Unida. O de la reunió de ministres d'economia del G20, sense Espanya. Tinc molts temes pendents...

Però diversos diaris ens van sorprendre ahir amb la fotografia dels culs de Letizia Ortiz i Carla Bruni, i vull comentar el fet.

En general, m'agraden les dones, i també, en general, m'agraden els seus culs. No em fa cap vergonya dir-ho.

Però el que no m'agrada és que els mitjans de comunicació suposadament seriosos, en lloc d'informació i opinió, publiquin una foto dels culs de Letizia Ortiz i Carla Bruni, que no tenen cap interès informatiu.

I no m'agrada que aquesta foto es converteixi en un debat. Això no és periodisme. Això no són periodistes ni diaris seriosos. És la meva opinió, és clar, però aquesta utilització periodística de l'estupidesa humana em fa vergonya. Vergonya aliena.