dijous, 17 de desembre del 2009

"LA CAIXA" EM VOL PRENDRE 69 EUROS

"La Caixa" em vol prendre 69 euros.

20 per cadascún dels dos comptes que la meva dona i jo tenim oberts.

17 per la tarja de la "caixa oberta".

6 per "administració dip." que no sé encara que és.

6 més de la visa clasic.

Quan "La Caixa" em cobra comissions pel manteniment de les tarjes, els dic que ja se les poden quedar, que no les vull, i llavors em tornen els diners, però ho intenten cada any amb cada tarja, i si em despisto i "cola" ja ha "colat".

Ja vaig tancar un tercer compte que tenia amb els meus pares, i potser ara tancaré un dels dos que mantinc.

I pel que fa a les tarjes, crec que el que haurem de fet tothom és retornar-les, no pagar.

És una vergonya el comportament de caixes i bancs, que fan milions d'euros de beneficis amb les quantitats que ens cobren per cada "servei" i per les comissions.

Si no em tornen els 69 euros, tancaré un compte i tornaré cada tarja, malgrat que cada cop el servei personal és pitjor, hi ha més cues i menys oficines.

69 euros són 11.480 de les "antigues pessetes".

La Caixa és una vergonya. La llàstima és que els altres bancs i caixes són iguals (de moment).

AVUI, 18 DE DESEMBRE, HE RETORNAT LA MEVA TARJA CAIXA OBERTA A LA MEVA OFICINA DE LA CAIXA. NO PENSO PAGAR.

AVUI, 21 DE DESEMBRE HE RETORNAT LA TARJA "AMERICAN EXPRES", QUE DIUEN QUE ÉS GRATIS, PERÒ COM QUE NO LA FAIG SERVIR, EVITARÉ QUE ME LA VULGUIN COBRAR.

AVUI, 28 DE DESEMBRE, "LA CAIXA" JA M'HA TORNAT LA TARJA CAIXA OBERTA, ELS 17 EUROS D'AQUESTA TARJA, 20 EUROS DEL MANTENIMENT DELS COMPTES I 6 EUROS D'ADMINISTARCIÓ DIP., ÉS A DIR, JA M'HAN TORNAT 43 EUROS, GRÀCIES A LA MEVA QUEIXA.