dimarts, 20 d’octubre del 2009

ENHORABONA NOVAMENT, FÈLIX MILLET.

El jutge ha decidit deixar en llibertat amb càrrecs en Fèlix Millet, el del Palau de la Música al qual ja vaig donar l'enhorabona aqui fa uns díes. El jutge no ha decretat presó provisional, perquè diu que el delicte del que s'acusa a Millet no ha creat "alarma social", que no és probable que s'escapi, i que sembla que ja no li queden proves per amagar.

Per això diu el jutge, que no cal posar-lo a la presó de moment.

Si alguns dia m'han de jutjar per robar molts diners, vull que em toqui aquest jutge.

Clar, si Millet havia de destruir proves, ja ha tingut molt de temps per a fer-ho. Tampoc ha marxat de Catalunya perquè com aqui no viurà enlloc, a més que és la seva terra estimada, perquè segur que Millet es considera un patriota, un "prohom", un català de cap a peus. AMB DOS COLLONS !

Encara té la Creu de Sant Jordi.

Parlant de patriotes, sembla que una part dels diners que ha "desviat" Millet han anat a la Fundació Trias Fargas, de Convergència Democràtica de Catalunya (si, la del Pujol i en Mas), també molt catalans ells, però que ara diuen que res de tornar els diners. Per això, de moment, fan servir aquella dita en castellà que diu "Santa Rita, Rita, lo que se da, no se quita". Per coses de tornar diners, de moment, parlen castellà.

Millet ha reconegut haver-se endut més de 3 milions d'euros, després van parlar d'uns 10 milions, i ara una agència externa parla d'uns 20 milions d'euros. Segur que no sabrem mai que es van emportar Millet i Montull, i segur que el que han tornat és només una petita part.

Però jo estic molt emprenyat, perquè també soc molt català, catalanista, patriota, del Barça, penjo la senyera al balcó, vaig a concerts al Palau, m'embolico amb la senyera si cal, I NO M'HAN DONAT RES D'AQUESTS DINERS, quan amb uns milers d'euros ja hauria pagat l'hipoteca.

ESTIC MOLT EMPRENYAT !!!