dimarts, 28 d’octubre del 2008

"LA CAIXA I CRITÈRIA"

Fa uns dos anys, la subdirectora de l’oficina de La Caixa on tinc la meva nòmina em va oferir invertir els pocs diners que tinc (uns 4 euros) en un producte de nova creació. La cosa era posar els diners en això que es diu “Critèria”, i em deia que era una inversió molt segura i rendible, i que darrere hi havia empreses molt importants que no podíen anar malament, i que a més, la situació econòmica era adeqüada per invertir.
Jo li vaig dir que, pel que jo veia per la meva feina, veníen temps difícils, perquè començaria a haver problemes a les empreses i a créixer l’atur, així que no era bon temps per invertir els 4 euros que tenia.
És evident que les Caixes, els bancs, els economistas i els governs tenen més informació que jo, o sigui que ja veien venir el que està començant a arribar. I ara, quan penso en l’oferta que em feia la subdirectora de l’oficina penso: Hauràn fet negoci els que van invertir? Estarà fent negoci La Caixa? Vaig fer bé o vaig perdre una bona oportunitat de convertir aquells 4 euros en 8 euros, o en 40 ???

Última hora:
Critèria es cotitzava a 5'17 euros el 31 de desembre de 2007, i es cotitza a 2'17 euros el 28 d'octubre de 2008.