divendres, 6 de febrer del 2009

"VICTÒRIA" RELATIVA EN LA MEVA NEGOCIACIÓ AMB "LA CAIXA"


El mes de Novembre, “La Caixa” em va revisar el tipus d’interès d’un petit crèdit o préstec hipotecari que tinc, perquè tocava revisió.

Ja vaig explicar-ho en aquest “blog”. Em van apujar la quota, malgrat que el preu del diner que es deixen entre els bancs baixa i baixa, i l’euribor també baixa. Però pel moment que em va tocar la revisió, la meva petita hipoteca va anar a l’alça en lloc de baixar.

No només em vaig queixar en el “blog”. També em vaig queixar a l’oficina de “La Caixa”, i em van dir que intentarien veure si podien fer-me alguna millora.

Avui he conegut la resposta de “La Caixa”. Amb la meva negociació he aconseguit que l’augment no sigui de 7’85 euros mensuals, que és el que m’havien apujat, sinó que s’ha quedat en només 4’80 euros mensuals, amb la qual cosa m’he estalviat 3’05 euros mensuals.

Encara he d’estudiar amb deteniment que faré amb aquests diners, però segur que no els invertiré en “Critèria”, aquella magnífica inversió que em va oferir “La Caixa”, i que només ha fet que baixar i baixar.

Clar que algun dia pujarà, és clar.

Malgrat que m’han apujat menys del que ho havien fet, segueixo sense estar d’acord, i no m’he conformat en dir-li a la sots-directora de l’oficina, sinó que he parlat també amb el Director.

Entre altres coses, li he dit que estic emprenyat amb “La Caixa” i la seva manera de fer les coses.

M’ha dit que no m’emprenyi, que és dolent per la meva salut i tampoc aconseguiré res. Que són ordres “de dalt” i que no pot fer res. Després hem seguit parlant, però no he pogut aconseguir cap millora més, diuen que no pot ser.

Tinc sentiments contradictoris: estic en part una mica content perquè m’he estalviat més de 3 euros mensuals que no pagaré a “La Caixa”, però segueixo emprenyat amb “La Caixa”, perquè, com tots els bancs i caixes, abusen de nosaltres els consumidors, sense cap vergonya.

Diuen que aquest és el seu negoci.