divendres, 5 de desembre del 2008

"LA CAIXA" I ELS CRÈDITS O PRÉSTECS


Estic molt content amb “La Caixa”.

Tinc un crèdit o préstec hipotecari pel qual pagava 384’00 euros fins l’1 de novembre, i ara, l’1 de desembre he pagat 391’85 euros.

El preu del diner està baixant, però diuen que l’Euribor s’aplica amb uns mesos de retard, i per això m’han cobrat més. I així serà durant 1 any.

El cas és que avui el preu del diner que es deixen entre els bancs s’ha situat al 2’5 % i a mi m’apliquen un interès del 6’32 % amb aquesta pujada. I jo em pregunto si no és exagerat.

Però encara tinc un altre crèdit o préstec hipotecari, el qual em toca revisar el proper mes d’abril de 2009, i ara m’apliquen el 5’49 % d’interès. Veurem quan arribi la revisió.

Estic molt content amb “La Caixa”. Ho dic irònicament, és clar. Per això intentaré negociar una rebaixa, o miraré si alguna altra entitat em fa millors condicions.