divendres, 21 de novembre del 2008

"LA CAIXA" I LES QUOTES DE LES TARGETES


LES TARGETES DE “LA CAIXA”

He rebut una carta de “La Caixa” i m’informen que els nous imports de les quotes de manteniment de les targetes “Visa Classic” i “Caixa Oberta”, són 38 i 17 euros respectivament, la qual cosa suma 55 euros.

A més, les respectives targetes addicionals 23 i 12 euros més, respectivament, la qual cosa, si les vull, suma 90 euros, que pels que encara compteu en pessetes, són 14.975.

Els truco per telèfon, els comunico que no ho penso pagar i que ja poden quedar-se les targetes, i em diuen que no em preocupi, que no m’ho cobren. Em diuen que altres clients que també han rebut la carta també els han trucat.

Em sembla una barbaritat. Un abús.

Les entitats bancàries ens cobren per tot, i d’una manera o altra, ho acabaré pagant. Si no és ara, serà quan el govern agafi els meus diners, els nostres diners per salvar els bancs i les caixes.

És evident que tot ho paguem els que treballem, directament o a través dels impostos, i és infantil pensar el contrari, però demano que no siguin tan descarats, que guardin una mica les formes.