dissabte, 8 de novembre del 2008

ZAPATERO ANIRÀ A LA CIMERA SOBRE LA CRISI


SARKOZY LI DEIXA UNA CADIRA A ZAPATERO

Sembla que finalment el president del govern espanyol, Rodríguez Zapatero, podrà anar a la cimera sobre la crisi que es farà als EEUU. Fa setmanes que l’home li donava voltes al tema, perquè entre els 20 països de la cimera no hi seria Espanya, i això el preocupava molt, perquè sembla que si no hi era, no podria dir les solucions a la crisi que té preparades.

Jo no ho entenc, perquè crec que si té alguna cosa molt important a dir, alguna cosa que realment pugui solventar la crisi, no cal que esperi a anar als EEUU per dir-la, però sembla que no, que només allà, a la cimera pot aportar les seves solucions.

I clar, jo ja estava preocupat també, perquè sembla que no hi podia anar perquè només teníen 20 cadires, i ja eren plenes. I era una llàstima que per falta d’una cadira, el món sencer no sortis de la crisi.

Però finalment s’ha imposat el sentit comú, i França, que tenia 2 cadires (una per ser França i una altra per ser els presidents de torn de la Comunitat Europea) ha decidit deixat a Espanya una de les seves cadires.

Sembla que Sarkozy ha dit: "per què vull dues cadires a la cimera, si només tinc un cul?"

Així que sembla que Rodríguez Zapatero seurà a la cadira que li deixa Sarkozy.

I escoltant una entrevista per TV1, el presentador li preguntava al Diego López Garrido (secretari d’Estat per les Comunitats Europees) si Espanya va a la cimera amb veu i vot, i López Garrido li deia que la Unió Europea va amb una sola veu, i que no caldrà votar, perquè tot es decidirà per consens. Llavors, el presentador, li diu: "si això és així, és igual quí vagi, no?".

I jo també em quedo dient el mateix. Tant de "rebombori" és només per fer-se la foto?

Ai, Sr. Rodríguez Zapatero, que em sembla que vosté no aportarà res a la cimera. Em bembla que ara ja té el que volia: la cadira.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hola,

No puedo ir al concierto del 3 de diciembre en el Palau de la Música en Barcelona y me preguntaba si alguien quiere comprar la entrada. El precio es el mismo que yo pagué en el telentrada: 24€.
La ubicación es buenísima. Primer piso primera fila centrada.

Dejo e-mail:
carla_garciagarcia1@yahoo.es

Al menos que alguien la disfrute.

Carla